BURSA (İGFA) - İYİ Parti Bursa Milletvekili Selçuk Türkoğlu, sağlık durumuyla ilgili sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Milletvekili Türkoğlu, “Çok şükür genel sağlık durumum iyi, tedavi sürecim doktorlarımın kontrolünde devam ediyor” dedi.

Bursa Yıldırım'da Başkan Yılmaz'dan Ülkü Ocakları'na ziyaret
Bursa Yıldırım'da Başkan Yılmaz'dan Ülkü Ocakları'na ziyaret
İçeriği Görüntüle

Bu süreçte telefonlara yanıt veremediğini belirten Milletvekili Türkoğlu, arayan, soran ve iyi dileklerini ileten herkese teşekkür etti. Türkoğlu, “Varlığınız güç veriyor. Sağlıklı günlerde görüşmek dileğiyle” mesajını paylaştı.

Kaynak: İGF Haber Ajansı